As long as I have got eyes

I will always have a sight for you.

Jägers blev inställt igår, igen. Töjpiskt. Men förhoppningsvis
nästa gång, eller hur Nathalie? :)
Var på Lucky Bowl igår ju med la familia. Bowlade och åt gott,
bowlingen hade ju dock kunnat gå lite bättre :P Har dessutom
ont i hela kroppen idag, haha klenis!
En väldigt förkyld Natalisa ringde mig och bad om att få slippa
gå på jägers :P Så vid halv 10 tiden stack jag ut till henne och
vi mös bara istället. Gött det med ju!


Har varit hos Julia idag och haft det trevligt :) Sen ikväll stack
vi och Morgan in till Höör för att äta pizza med päronen. GOTT.
Mätt som ett svin nu.


Imorgon ska jag jobba 8-14 sen ska jag till Linda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0