A moment forever

Wah, 7 imorse ringde klockan och jääävlar vad jag var trött.
Det resulterade i att jag kom till Hardy's 10 över 8, trevligt nog
samtidigt som snabbmat. Hade jacka, uggs, mössa, vantar och
halsduk och din jävel vad jag frös. Minusgrader för hilvede!
Har frysit hela jävla dan på jobb med, Vera föreslog att jag skulle
lägga mig på stekbordet en stund haha.
Annars flöt allt bra, öppnade med Sandra ju. Vi gjorde all den
vanliga skiten plus en scnitzel och hackade 20 kilo vitkål! Lovely!

Känner mig lite halvdöd och seg, har inte orkat pallra mig in i
duschen än. Men det ska jag göra så fort jag skrivit färdigt här :)

Ska befinna mig på Hardy's klockan 8 imorgon igen med Sandra.
Sen på fredag blir det nog lite fler timmar jobb. Börjar 11 och slutar ?

Duschen nu, sen ska jag träffa Johanna en stund :)



Hoho, jag finns här för dig hjärtat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0