13

Också var det den 13e oktober och det innebär att jag nu har jobbat
på Hardys i 8 månader. Fan vad fort det har gått.

Nu ska jag gå och lägga mig för det känns som om jag hade kunnat
sitta här hela natten och dra the story of my life, men det ska ni allt
få slippa era stackare. Jag har pladdrat tillräckligt mycket idag.

Imorgon är jag ledig (det var jag i och för sig idag med men fick ju
jobba ändå) ska njuuuuta av min massage så sjukt mycket och sen
ska jag nog spendera lite pengar till på Nova är det tänkt :)
Vill ha nya uggs!

Var förresten sjukt lugnt på Hardys idag, skööönt. Jag och Sandra
förberedde och kunde stänga lugnt och var ändå färdiga tidigt.
Lovely!



Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0