They will not control us

Oh yes, har både lagat mat och strukit min skjorta idag. Känner mig
lite som en hemmafru, haha :)

Julietta har varit här idag och hållt mig sällskap. Hemskt rent vad vi
var tramsiga idag bara, skrattat som bara den!
Lagade i alla fall enchiladas för första gången och dom blev överdrivet
jävla goda!!

Ser ut att bli en lugn kväll, blir tidig morgon imorn :( Måste ta tåget
från Höör 7.23 för att gå på den jävla riskettan. 600 kostar nöjet
dessutom! Längtar inte jättemycket om jag ska vara ärlig.

Fan vad negativ jag blev nu då? Haha. Kan inte hjälpa det men är så
jävla stressad inombords. Är fullbokad i stort sett varje dag några
veckor framåt med jobb & massa annat. Bara bita ihop och ta sig
igenom det. Kommer ju klara allt galant ändå, eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: lindito

yes you will baby, yes you will... :D

2009-11-26 @ 23:54:58
Postat av: Johanna

Hej babe! Kämpa på, you can do it ;) Förlåt att jag inte svarat på ditt sms, kom på det innan men har haft fullt upp. Synd att vi inte kunde ses igår, och antagligen inte på länge nu. Jobbar hela denna veckan, sen jobbar du helg antar jag... men vi får höras och klämma in något en vacker dag :) Annars kommer jag sakna dig lite för mycket! Hihi, pusssss

2009-11-27 @ 22:18:49
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0