It's not an awful crime

Ojsan hoppsan, glömde visst att blogga igår. Shit happens, hoppas ni inte
blev för besvikna på mig ;) höhö.

Idag mår jag skit. Har feber & är galet förkyld. Vill bara gräva ner mig och
vakna igen när att är över och jag mår bra igen. Har mått dåligt sen i fredags
och pallar inte gå runt och vara förkyld längre. Febern tar all orken dessutom.

Har varit på körskolan en liten stund och pluggat i alla fall, innan all energi
helt dog. Har gjort hälften av pärmarna nu, gött!

Fick mail av James idag :) jag fick VG på slutprovet och ett MVG i slutbetyg!
HAPPY! Har nu MVG i Engelska A, B och C. Inget snack om vilket språk som
jag är bäst på :P

Nu ska jag fortsätta knarka halstabletter i soffan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

YAAAY GRATTIS BABE :D

2009-11-10 @ 20:15:57
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0