i made it!

Yes, tog tjuren i hornen & ringde min engelsklärare James (som jag
aldrig sett eller pratat med förut) Höll mitt jävla tal med en skakig
röst samtigt som jag kallsvettades så nervös jag var. Hemskt var det,
men när själva talet var klart gick det hur galant som helst :)
Han är från London och vi snackade i en kvart och diskuterade skillnader
mellan england & sverige och snackade om egna erfarenheter.
Skitroligt! haha. Snackade om polisen, droger och allt möjligt.
Han sa att han aldrig skulle flytta tillbaka "coz it's a shithole" haha.
Sen diskuterade vi betyg & han gav mig mvg på denna uppgiften och
på bokuppgiften på 700 ord. & tycker att jag ska ha mvg i slutbetyg :)
Känns så jävla bra! Bara slutprovet kvar nu, och han sa att jag kunde
ringa honom om jag hade nåt problem när jag gör provet på fredag.
Han var skitrolig och härlig & det var kul att snacka normalt med nån
på engelska :) Var ju var vid att snacka engelska 24/7 innan så.
åh så jävla gött. fan vad jag är stolt över mig själv.


Nu ska jag snart gå & lägga mig tänkte jag. Ska upp tidigt imorn för jag
måste hinna duscha innan jag ska iväg till köris.
Blir en effektiv dag imorn med!


Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Liisa

GRATTIS!

Kul att det går bra för dig!

Hoppas slutresultatet kommer bli bra!

Håller tummarna för dig!!



2009-11-05 @ 00:27:40
URL: http://www.liisagolmark.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

WOHO GRATTIS! Visste väl att du skulle fixa det kanon! :)

2009-11-05 @ 19:14:03
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0