Complicated

Fy fan vad jag sov gott när klockan ringde 9 imorse. Var mitt inne i en
sjuk dröm. Fast ingenting hängde ihop egentligen, där var folk från när
jag var liten, folk från england och folk jag umgås med nu.
Alla blandade.. Hmm, skumt var det i alla fall.

Duktig som jag är släpade jag mig upp ut sängen i alla fall. Måste ju
vara färdig med pluggandet innan 4 idag, eftersom att min lärare har
telefontid till 16.00.

Nu ska jag laga lite kaffe & ta tag i mig själv.




Blir fortfarande ledsen när jag tänker på dig.
Jag saknar ju dig & vår speciella relation.
Fast att vi försökte två gånger gav du aldrig
mig en ärlig chans. Du gav upp alldeles för lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0