Shopoholic

Har varit på Nova med mami idag, skulle egentligen inte handla nåt,
men ja ni vet hur det är när man väl är på plats och med plånboken
i handen :P
Blev ett linne, ett par shorts och en bikini. Har alltså köpt 2 stycken
bikini redan i år utan att jag har hunnit använda dem! Men den nya
jag hittade idag är lovely och jag var bara tvungen!

Ledig dag idag, underbart! Välbehövligt dessutom. Är ett rent helvete
på jobbet för tillfället. Folk blir helt galna när det är fint väder för fan.
Ska träffa Johanna ikväll, eventuellt är Sofie där också.
Kul, länge sen jag träffade henne!

Läste ut min bok idag :( Vill inte att den ska va slut. Vill i alla fall att
Stieg Larsson ska leva så han kan skriva fler böcker, för det är ju
jävelen rent vad bra de är!

Just det, köpte migränmedicin idag också, ska prova på en ny.
Två ynka tabletter kostade 100 jävla spänn. Fy fan.. Men det
finns ju inget man kan göra. När man väl står där med migrän
och tror man ska dö och huvudet ska sprängas betalar man
mer än gärna 50 kronor för att det ska försvinna...
Hoppas nu dessa nya tabletterna funkar bra :)

Nu är jag hungrig, dags för lite mat :)
Papi borde väl komma hem snart med. Den galningen har
cyklat (!) till och från jobbet idag. Hans jobb ligger alltså inte
10 min hemifrån som mitt, utan i Lund. Han är så söt med
sina nya high-tech cykel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0