Torsdag

Då var det dax för min 6e körlektion idag, och det gick faktiskt bra :) hehe
Det mesta flöt på som det skulle tycker jag, härligt! Var färdig redan vid 1
så då drog jag till Kajsa och drack kaffe & snacka skit bara i några timmar.
Alltid kul att ses :)

Nu ska jag väl bara ta det lugnt så att jag är redo för en helg full av jobb..
Ska jobba 3 dagar, ledig 1, sen jobba 4 i rad. Kommer inte bli så kul, men
sånt är ju livet. Får i alla fall lön i morgon och det ska bli så jääävla najs!




Fan vad jag är trött på dig.
Och dig med för den delen.
Vem fan tror ni att ni är?!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: JAJJEMÄN! and it was niiice. Haha! Fan, nä de ligger kvar i min väska! Freshness ;) Jajjemän, eller jag fryser och börjar känna huvudvärken men annars så rullar det på bra tycker jag! Själv?

2009-03-26 @ 18:36:23
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0