Svaghet för poliser är inte alltid bra.. ;)

Blev ett 11-timmars arbetspass igår, och hela dagen var dessutom stressig
som fan. Folk är ju som galna på torsdagar! Vet inte varför men det är alltid
sjukt mycket folk. Konstigt.
Höll på att skita på mig halv 10 på kvällen när jag helt plötsligt såg att det stod
nån i luckan och kollade på mig medans jag höll på att städa där inne, fick en
mindre hjärtattack.. Upptäcker sen att det är 2 poliser som står där ute! Yummy!
Vi hade ju stängt egentligen, men vad gör man när polisen står och knackar
på luckan liksom?!
Så jag fick ju öppna. Världens trevligaste killar var dom :)
Två poliser från Stockholm som var nere för en övning inför Davis Cup, och
hade inte ätit på hela dagen. Så jag gjorde dagens goda gärning och slängde
ihop något snabbt till dem så de fick lite mat i magen :) Jättetacksamma var
de dessutom.. Åh, jag måste göra något mot min svaghet för poliser :P
Men vem tackar nej till en snygg polis i uniform? ;)

Ledig idag, och det var minst sagt välbehövt! Åkte till nova med mami där vi
spenderade några timmar. Köpte bland annat en bikini och lite annat smått
och gott :)
Var helt slut när vi satte oss i bilen för att bege oss hemåt vid 4-tiden.
Huvudvärk och trött som ett jävla svin. Har bara tatt det lugnt och läst sen jag kom
hem, läser Män som hatar kvinnor, me like!
Blir en riktigt lung kväll så man är redo för tre dagars arbete igen.


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0