Ont

Då var ännu en arbetsdag avklarad! Öppnade själv imorse, men Vera var där
för hon hade matlagning, och den ängeln hjälpte mig fast att hon egentligen
inte behövde :)

Är ledig imorgon och det ska bli sååå jävla skönt. Är helt slut. Känns dessutom
som om jag sprungit ett maraton eller nåt.. :S haha
Ont i benen och fötterna och har ungefär 57 skärsår och brännsår på händerna..
Upptäckte nyss också att min ena hand har svullnat upp till dubbla storleken
ungefär
. Inte så jätteskönt. Konstig som jag är så får jag typ aldrig blåmärken,
så det det mest ut som en jätteböld som passar fint till mina såriga och brända
fingrar... Och Julia som alltid har sagt att jag har "pianofingrar" och tycker att jag
har fina händer, haha. Det är nog slut på det nu verkar det som!



Har ju glömt att skriva om min ring! Är jätteglad över den och vill ha den NU, men
den är inne på gravering och är färdig den 20e.. Måste lägga in en bild på den sen 
för det är svårt att förklara. Men jag ska gravera in Lillasyster på utsidan av ringen,
och så är där en diamant på ena sidan. Det är julklapp från Julia & Emma :)
Julia fick ju en i studentpresent av mig & Emma, och Emma ska få en av oss nu
när hon fyller år snart. Åh, den är så fin och älskar att den har ett så fint budskap
bakom sig. Mina fina systrar

Nu väntar jag på att Johanna ska ringa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0