Körning och jobb

Usch, vad jag är trött. Precis tatt en powernap på soffan, men hade gärna
legat kvar lite till :) hehe. Men icke, jobbet väntar ju.
Har haft körlektion idag, har backat rakt och backat runt hörn, gjort olika
vändningar och sådär!

Börjar 16.00 och slutar 21.30. Men misstänker att jag jobbar med T, vilket
innebär att jag antagligen kommer vara ensam där ikväll från och med
klockan 20.. Och får stänga och städa själv som kommer ta låång tid
så jag blir väl färdig först någon gång i natt skulle jag tro.
Sen kommer Julia nog och hämtar mig efter jobbet så jag åker med ut
till henne. Är ju ledig imorn så då kan jag sova ut ändå!


Sen 14.30 imorn ska jag klippa mig!!! Åh det ska bli galet skönt, är i
mycket stort behov kan man minst sagt säga!
Sen tror jag även att jag ska färga det. BRUNT! Ser ju hemskt ut just
nu så det kan nog inte skada. Är dessutom kul med lite förändring
då och då :)

Nu måste jag slänga i mig lite mat och sen gå ner till jobbet

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0