Godmorgon Sverige!

eller nåt sånt.. :P
Är ledig idag, ÅH VILKEN UNDERBAR DAAAAG, hehe.
Gick upp hyfsat tidigt för att ringa vårdcentralen och börja köa, men nä,
jag kom fan inte ens in i nån kö så många som det var som ringde..
"Just nu är det ovanligt många som ringer, försök senare igen eller om
det är akut ring 112."
Funderade på att ringa 112, men kom på att jag
inte hade så jävla ont, haha.
Har försökt flera gånger till men NEJ. Nåväl, knäna känns faktiskt lite
bättre idag (tack gode gud för det) så jag skiter nog i att boka en tid
ändå. Får se hur det känns imorn, annars får jag ju ringa då istället.

Detta innebär alltså att jag har en ledig dag fylld med slappande
framför mig :D nice!


Förresten, någon som vet hur jag kan få en text översatt till latin?
Har provat på internet men bara hittat en sida som gjorde det, man
vill ju gärna dubbelkolla att det stämmer ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0