50 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 23, ska fylla 24
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Karin, Therese, Anna, Kalle & Caroline på jobbet.

3. Hur lång är du? 161 tror jag

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon Wallander som jag redan hade sett..

5. Vem ringde du senast? Mia

6. Vem ringde dig senast? Martin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var en massa skit från Johanna bara :) Orkar inte skriva allt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är ju lättare att ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta :)

10. När såg du senast din pappa? Innan jag gick till jobbet idag
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? 09.20

13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas is you

14. Vilken är din favoritplats? Hmm, många platser är bra om man är där med bra människor

15. Vilken plats föredrar du minst? Öhm, vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Den som visste det ;) Vet i alla fall vad jag hoppas på!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det mesta!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog när jag & Anna skrattade åt Tessan på jobb innan :P

19. Hur stor är din säng? 120 bred

20. Har du stationär eller bärbar dator? Har ingen, använder mami's laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor bara
22. Hur många kuddar har du i sängen? Har 5, använder 2

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Lomma, Höör och Manchester (eller Rochdale om man ska va noggrann)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på om det är kallt eller inte ? :P

26. Är du social? Jajemen, det tycker jag nog

27. Vilken är din favoritglass? De flesta :)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm, är mer intresserad av maten!

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Ja, älskar!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Alla möjliga och omöjliga

33. Kan du spela poker? Oooja :D

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nej

35. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska & spanska

36. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

37. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och tror jag

38. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder

39. Äger du dyrbara smycken? Näe, inte så värst

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Kollar typ aldrig på TV längre. Men favoriterna

är ju Grey's Anatomy, Desperate Housewives och Skins :) 
42. Vad har du för ringsignal? Green Day - Working Class Hero

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En vägg

45. Kan du byta olja på bilen? Efter en stunds funderande hade jag nog klarat det

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

47. Läser du dagstidningen? Japps

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 på jobbet..

49. När var du i kyrkan senast? Lite mer än ett år sen tror jag
50. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt skulle jag tro :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0