Panik

Jag får snart ett jävla sinnesutbrott på detta. Är så jävla trött på skiten.
Hela huset är fan vänt upp och ner, inget jävla kök och kaos över allt.
Jag har tusentals saker men ingen stans att göra av dem, men ändå
måste jag flytta på att för att saker ska kunna göras. Snart ska dom
riva upp golvet på mitt rum dessutom, så då får jag flytta allt skit som
redan inte får plats till ett annat rum i stället bara. Känns ju som en bra
lösning på det hela. Jag får panik, jag får inte plats.

Fy fan vad skönt det hade vatt att flytta och få lite plats till sina egna
saker. Just nu ligger allt i en ända röra och det känns inte ens lönt att
ta tag i det för det kommer ändå inte bli bra av det.
Men utan fast jobb kan jag inte flytta. Men jag vill, fy fan vad jag vill.

Sitter nu dessutom hemma, ensam, förutom en främmande man som
går runt i huset och pratar med sig själv. Elektrikern är här, och jag
hatar det. Då kanske jag i alla fall kan få lite ström på mitt rum igen.
Just nu hade jag fan lika gärna kunnat bo i ett tält, hade inte märkt nån
större skillnad.


Ursäkta mitt utbrott, men jag är bara så jävla irriterad nu. Så galet trött
på det...
Nu ska jag försöka lugna ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0