Njuter av livet

Yes, im alive! Passar bara på att njuta av min semester som sorgligt nog
snart är slut :( Vet inte hur jag ska överleva resten av sommaren på hardys
med den jävla stressen..

I Onsdags hade jag i alla fall världens mysigaste dag som spenderades
med Linda! Vi stack till Lomma beach och solade och badade. Grymt
härligt var det och riktigt skönt i vattnet dessutom! Stack bara hem om
för att duscha av oss lite innan vi stack till Nova. Där blev det en del shopping
för min del. Eller ja, handlade bara ett par jeans, en tröja och ett par shorts
men det gick på 2200. Men det var bra saker jag köpte så det får det vara värt :)
Avslutade dagen med kaffe hos mig på uteplatsen, innan Linda körde hem
vid 10 på kvällen. En heldag alltså och hur mysigt som helst ♥

Imorgon fyller mami år och då ska vi sticka till Ystad Saltsjöbad :) Ska bli helt
underbart! Kommer bli skitmysigt med mami, papi alla systrarna och allas
respektive :) Fan jag måste ju packa.... :P

Förresten, lämnade in mina första uppgifter i Engelska C kursen som jag
läser på distans, och gissa vad? Jag fick MVG :D wiii! Skitstolt. Hon skrev att
hon märkte redan nu att jag har avancerad engelska, och det är ju bara första
uppgiften! Blev faktiskt jävligt glad, eftersom det muntliga är min starka sida
och det kommer jag ju inte kunna använda mig av eftersom det är på distans.

Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen och allt sånt där som tar en
jävla tid och är drygt men som måste göras :) Snart kommer Johanna hit, då
ska vi äta nåt gott nån stans? hehe. Sen blir det bara slapp och chill och snack
resten av kvällen skulle jag tro :) Har lagt in några cider i kylen, så det blir nog
hur mysigt som helst!

Har tänkt lägga in lite bilder här på bloggen med för det blir roligare att läsa
då, men fredrik har min usb-grej som jag för över bilderna från minneskortet
till datan med.. Måste komma ihåg att säga till honom att jag behöver den :P


Oj vad långt det blev nu.

Duschen kallar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0