Måndag

Idag har jag varit duktig och hunnit med en hel del. Var på jobb och hämtade min
lön, klippte mig, var på banken och satte in lönen, solade, köpte pizza :) hehe, en
hel del ärenden jag hunnit med alltså!

Ska alldeled strax byta om och sen sticka till jobb och jag känner hur ångesten
kommer.. Fy fan vad jag inte vill dit. Jag orkar inte.
Nathalie är i alla fall tillbaka från semestern och Sandra jobbar till 19 ikväll :)




Ingen bra dag idag. Allt är åt helvetes fel bara.
Kan inte denna dagen ta slut nu, tack?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va du e duktig babe! Blev det någon större förändring på frillan eller bara topparna? Vi måste försöka hinna ses en stund snart, fast det är svårt när vi bor på våra jobb haha ;) Miss you!

2009-07-27 @ 22:34:03
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0