It's a good thing tears never show in the poring rain

Stängningen med Sandra igår gick bra den med och vi var färdiga vid 11,
och då kom H och hämtade mig :)
Snacka om att det är en jävla skillnad på jobb beroende på vem man jobbar
med. Allt har flytit på så jävla bra nu de sista dagarna när The Boss inte har
vatt där och jag har jobbat med Mia, Nathalie, Vera och Sandra.
Stängning ikväll igen, är jävligt trött på det nu, men det är med Sandra så då
är det inte så jävla farligt ändå :)



Fan vad jag känner mig splittrad idag. En del av mig vill bara att det ska
va vi på riktigt. Medans en annan del av mig är rädd. Rädd för att visa
för dig hur jag känner, rädd för att bli sårad igen. Jag orkar inte det, jag
gör verkligen inte det. Jag vet inte vad du vill och jag vet inte vad jag vill.
Jag trivs ganska bra som det är nu, men ibland vill jag ha mer. Och det
är just det jag är rädd för. Att vilja ha mer av dig. Jag är rädd för att bli kär
i dig i fall du sen inte känner likadant för mig. Men jag är redan på väg
känner jag... Vafan ska det va så jävla svårt för ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

för att ....... vi ska inte ha det lätt helt enkelt!



BY THE WAY så vill Patte att ni följer med och ser Alan Jackson hahahaha!

2009-07-21 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0