Back on track

Sov i stort sätt hela dagen igår, tryckte i mig lite tabletter innan jag skulle
lägga mig eftersom jag hade feber med och sov i 10 timmar till :)
Vaknade och mådde bra! Åh vilken lycka jag kände då, haha!

Idag är jag alltså back on track, nästan i alla fall. Har fortfarande inte så
mycket energi i kroppen, blir trött av att göra typ inget. Men men bara att
stå ut med jobb idag ändå. Skönt att vara frisk igen i alla fall.
Blir stängning med Mia ikväll, så blir väl gott om kaffe- och ciggpauser :)
hehe, vi är ganska bra på det :)

Nu ska jag plugga lite engelska till tänkte jag.. Fan jag vill ha mitt körkort
nu men känns som om det är lite mycket att jobba heltid, plugga engelska
på kvartstid och plugga teori samtidigt. Men jag kan ju köra så det känns
jävligt störigt att inte ha körkort då.. Engelskkursen har jag ju 15 veckor
kvar på med så.. Hmm.


Sar vi
Gör vi
Haaj

Kommentarer
Postat av: lindabinda

tjoho! applåder till josefin som faktiskt skriver i sin blogg! hurra hurraaaa! ses snart igen, puss hjärtat

2009-07-23 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0