Tusen tankar

Nu, äntligen börjar huvudvärken släppa lite. Känner av den fortfarande, men huvudet
känns i alla fall inte lika tungt längre. Har sovit skitdåligt inatt, antagligen därför jag
har huvudvärk nu.. Kunde inte somna igårkväll, låg bara och vände och vred på mig
med tusen tankar på gång. Hatar när det är så.

Ska ut och köra i eftermiddag, sen bär det nog av till Julia. Ikväll blir det träning men
kan inte alls bestämma mig för vad jag ska träna.. Spinning eller gym kanske?

Längtar till söndag då det bär av mot Malmö :) Ska till Emma och sova hos henne,
åh vad mysigt det ska bli!



Vetifan vad det är för fel på mig idag, men hjärnan går på högvarv. Alla de tusen tankar
som höll mig vaken inatt förvirrar fortfarande min hjärna. Ibland vill man bara stänga
av den och få vila lite. Slippa tänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0