Söndag...

Fy fan vad kallt det är! Var precis ute och gick med Buffy i typ en halvtimme,
har skitont i öronen och allt nu :S fy..

Är som sagt hemma, har duschat och myst med min hund bland annat.
(och räknat ettusenett, ettusentvå, ettusentre, x antal gånger! du vet vad jag
menar Julia..)
Det var ju jävelen rent, så här mycket har man inte blivit hackad på sen man
var 14 och då fanns det väl mer anledning till det.. Konstigt att man inte är
hemma så ofta!
Kanske jag som överdriver med, men det är ju svårt att göra något annat
när aaaaaaaaallt jag gör fel i mitt liv helt plötsligt ska påpekas och hackas
på..
Haha, sjukt egentligen, så här har jag inte kännt på många år. Har ofta
överdrivet bra relation med päronen, de är mer som vänner för mig,
med idag har vi nog alla vaknat på fel sida!
Behövde nog bara klaga lite, känns bättre redan nu :) haha.

Har också kollat upp allt som behövs veta inför tisdag då jag börjar
på körskolan! Har min första teorilektion då, ska köpa paket och boka
in körlektioner. Hoppas att allt rullar på med det nu!




Baby im confused,
you choose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0