Lördag

Skön slappedag idag :) Läst lite teori men annars har det inte hänt så mycket,
vilket faktiskt är skönt. Är hos Julia nu, håller henne sällskap eftersom vi inte
riktigt vet när morgan kommer hem ikväll. Mysigt :)
Har varit hos päronen och ätit middag, sjuuukt gott! Oxfärsbiffar med rotfrukter.
Mums säger jag bara :)

Imorgon ska vi bege oss till Malmö för att träffa storasyster Emma :D
Ska sova hos henne och bara snacka och mysa en massa.
Älskar verkligen att ha mina systrar!



Jag fattar inte varför det är så jävla svårt.
Jo visst fattar jag att det inte är så lätt att
lämna allt, men vafan, man lever ju bara
en gång.?
Känns ganska onödigt att leva ett liv där
man inte har det särskilt bra, bara för att
man har en viss trygghet där.
Då är det väl bättre att satsa och offra
lite för nåt man tror skulle bli bättre..
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0