Julanta

Höll på att gå vilse i Eslöv igår, men hittade tillslut till körskolan ändå :P

Helt proppfullt inne i teorisalen, men det gick. Var mest information,

kommer ha teori varje tisdag 7 veckor fram nu.

Bokade också in några körlektioner! Första lektionen blir nästa torsdag
klockan 8 på morgonen (!) var den ända lektionen som fanns den veckan..
Så håll er borta från Eslöv då :P haha.

Träffade Johanna när jag kom hem, och det var hur mysigt som helst.
Hon kom hem till mig och vi satt och snackade i några timmar,
precis vad vi behövde :) Hoppas att du mår bättre idag snäckan!

Sitter hos Julia nu, ikväll blir det spinning! Hoppas att jag inte får lika
ont i röven denna gången. Fy fan vad ont jag fick sist... haha.

Börjar vänja mig lite vid min hårfärg nu. Men har ju fått ett nytt smeknamn
på grund av den. Julanta kallas jag numera för.. Tack Papi, den värmde!
Haha, skitblont hår och helt svarta ögonbryn så man ser ju lite smått ut
som en polsk hora eller nåt..
Men men ;) det får jag väl leva med antar jag, haha.

Sugen på en kopp kaffe nu, vi hörs sen!



jag hoppas fortfarande


Kommentarer
Postat av: lindabinda

haha julanta, hette inte städtanten i madrid de? hahaha PUSS

2009-01-14 @ 17:15:37
Postat av: Emma

Jag tror också det är übertjusigt! :-)

2009-01-15 @ 00:29:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror också det är übertjusigt! :-)

2009-01-15 @ 00:29:00
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0