Dubbelpass

Har precis kört ett dubbelpass nere på gymmet core + spinning.
Riktigt härligt, nu kan man slappa resten av kvällen med riktigt gott samvete :)
Just nu står mat närmast på schemat, får väl dricka en protein/kolhydrat-shake
till ikväll så man får i sig maximalt nu när man tränat hårt!

Imorgon väntar teori på körskolan, har ingen körlektion denna veckan :(
Ska åka dit tidigare och sätta mig vid datorerna för att göra lite prov.
Blir nog gymmet för lite armar på förmiddagen skulle jag tro, hinner
ju inte träna på kvällen sen.
Ska försöka hinna köra lite med mami på dagen innan jag ska till eslöv.
Kvällen spenderas i Höör, ska eventuellt träffa Linda (call me baby!)

Blev en snabb uppdatering, för nu är jag hungrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0