Du lämnade mig ensam..

Precis kommit tillbaka från gymmet nu.
Körde ett pass core (mage & rygg) i 30 min och sen 30 min på gymmet.
Lite bröst, rygg och armar! Tänkte blogga lite snabbt, hoppa in i duchen
och sen äta lite mat :) Mmm, ska bli riktigt gott!

Träffade Paue inne på core. Skitroligt :) Fy fan vad rolig tiden var på högstadiet
egentligen när man tänker tillbaka! Fast mest galen, man var ju helt sjuk ibland :)
Haha, kan inte riktigt fatta alla sjuka saker som hände!

Imorgon ska jag ju till körskolan, ska förhoppningsvis träffa Johanna lite också.
Du vet att jag finns här för dig snäckan! Vi har haft vår mindre bra tid nu, men
vi sådana tillfällen behöver man sina vänner. Jag vet själv hur det känns..



Känns jävligt tomt idag. Vet inte vad jag hade väntat mig egentligen
men där var väl en del av mig som hoppades på att du också ville
va med mig.. (och som fortfarande hoppas..)
Jag saknar dig redan H ♥

Kommentarer
Postat av: plina

ja jävlar va skoj det va att ses på coren gumman! Ärså mycket i skolan nu så hinner nog inget denna vekcna men vi ses på måndag igen! Då ska vi kämpa vidare med våra body builders drömmar ;) <3

2009-01-12 @ 22:23:41
URL: http://plinaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja mindre bra tider har vi haft men vi har också haft helt fantastiska tider så vi får se till att det bara blir bra nu... tack för ikväll, det var nog precis vad jag behövde! <3

2009-01-13 @ 23:47:21
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0