Då var det min tur..

Alla har varit sjuka och jag trodde att jag hade klarat mig, tills idag.
Sitter hemma med feber nu och känner mig helt hängig. Är tjock i halsen
och känner mig allmänt febrig med huvudvärk m.m.. drygt som fan.

Så någon träning blev  det inte ikväll, ska sticka till gymmet på förmiddagen
imorgon ifall jag mår bättre då.. Har i alla fall övningskört lite idag :) wii vad
det är roligt! haha, i love it!

Är sjukt sugen på att tatuera mig! Jag är ju världens mes som håller  på att
dö av smärta under stunden, men älskar verkligen tatueringar så det får
det vara värt :)


Mycket mer än så händer inte idag, hoppas att jag är frisk imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellu, ville bara säja I DID IT!!! hoho gött, nu ät halva inne =) hör av dej om du vill ses snart. Puss hjärtat

2009-01-29 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0