Bodybuilder

Wiiii, imorse hade jag min första körlektion nånsin!
Var segt som fan att gå upp när klockan ringde 06.45 imorse men det var bara
att masa sig upp! Började köra klockan 8. Fy fan vad nervös jag var!
Men det gick nog ganska bra ändå, helt okej i alla fall (hur bra kan det egentligen
gå första gången liksom!) Och fy fan vad roligt det var! Känner mig som värsta
supermänniskan nu för att jag klarade allt :P haha. Fick panik när jag såg
trafikljus vid en korsning och började skrika "jag kan för fan inte köra här!"
Ja gud vad jag skrek emellanåt, stackars kille! haha.
Men det ska nog kunna bli bra detta har jag en känsla av :D

Har varit på gymmet idag och köpt pulver, haha. Så nu dricker jag jordgubbs
milkshakes några gånger om dagen med massa bra saker i som ska få
mig att gå upp i vikt :) står att det är för muskelbyggning också, bara det inte
slutar med att jag ser ut som en bodybuilder ?! Håll tummarna för mig nu att
det inte blir så ;)

Har även pluggat teori och sökt jobb idag. Helt sjukt duktig jag är!
Sen ikväll blir det såklart träning med, var på spinning igår. Idag är jag sugen
på lite gammalt hederligt muskelbyggande i gymmet :)




jag om ett tag kankse?

haha, nä fyfan!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sa ju att det skulle gå bra! Va duktig du är! Och för att vara helt ärlig tror jag bodybuildar-looken skulle kunna funka på dig... rauwr ;)

2009-01-22 @ 13:55:40
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: johanna

Svar; Usch nä! Jodå det hade jag tänkt... sägs att man ska må bättre efter träning så jag ger det ett försök (; Okej... men du ska ändå va där lite i 18 eller? Vet inte om jag ska köra ett pass eller gymma... eller båda, haha!

2009-01-22 @ 16:52:20
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0