Sovmorgon

Blev en ordentlig sovmorgon, man får ju passa på när man är ledig!
Närmare 12 timmars sömn blev det innan mami väckte mig och tyckte
att jag skulle masa mig upp så vi kunde dricka kaffe tillsammans :)

Kom inte ifrån jobbet förrän vid 21.30 igårkväll, jobbade alltså 10,5 timmar..
Snacka om att jag var slut efteråt. Ont i benen och fötterna som aldrig
förr efter att ha stått upp så länge.. Men gud vad man uppskattar att
vara ledig sen när man väl är det! Ledig två dagar nu, och det är minst
sagt välbehövt!

Är fortfarande trött och har ont i huvudet. Men ska försöka träffa
Johanna hyfsat snart så vi kan ta bilder på vovvarna, som hon
ska ha till ett projekt i skolan. Hoppas där blir några fina som
man kan få sen :)
Ska nog ut till Julia sen ikväll, inte träffat henne ordentligt på
ett par dagar nu.

Men först, duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0