Onsdag

Kom ifrån jobbet vid lite över 10 igårkväll, var helt okej att jobba igår,
inte så jättemycket folk dagen innan lön.
Jobbar 16-21.30 idag och imorgon också. Ganska skönt när
passen inte är sådär drygt långa.

Ska försöka byta lite i mitt schema också, så att man kanske kan
gå till jäggan nästa lördag :) Hade varit jättekul eftersom jag i så
fall ska till Linda innan :D Som det ser ut nu ska jag jobba till
halv 10, och då hinner jag ju inte dit, så hade behövt byta det..
Sen jobbar jag i och för sig dagen efter (börjar kl 12) men
det är ju sånt man får ta!



Julia, gissa vem som var med i tidningen idag?
Långe-Daniel! haha :) Måste visa dig sen!


Slänger in ett Dagens I-landsproblem i nästa inlägg, på begäran :)
Jävligt komisk situation egentligen, men what to do?


Kommentarer
Postat av: Julia

VAAAA? varför var han med i tidningen ? du MÅSTE visa! :)

2009-02-25 @ 22:53:08
URL: http://neehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0