Mörbultad..

Ja, det kan man lätt säga. Körde dubbelpass igår med core + body pump,
och idag känner jag jävlar i det att jag lever! haha.
Dör lite varje gång jag sätter/ställer mig. Benen är alltså helt körda..
Längtar inte till imorn, de säger ju att andra dagen är värst, men jag tror
fan inte att det kan bli så mycket värre än det här! Only time will tell :)

Var uppe med tuppen idag också (dvs lite över 8, haha) Åkte in till Höör
och därifårn vidare till Arlöv för att käka frulle hos Mormor med Mami
och Julia. Gick hyfsat smärtfritt för att vara en timme med Mormor :P

Under tiden vi var där fick jag ett samtal från skyddat nummer, det var
chefen på Hardy's! Bestämde att jag ska ner dit för att träffa honom
halv 10 imorgon. Inget drömjobb precis, men bättre än inget alls.
Är ju i stort behov av pengar just nu, så har inte så mycket att vara
kräsen över. Hoppas att det går bra imorgon, är lite nervös redan
faktiskt :P Så det blir en tidig morgon för mig då med!  (3e i rad,
riktigt stolt över mig själv! haha)



Förresten, har läst att Chris Brown är misstänkt för att ha misshandlat
Rihanna! Hoppas fan inte att det är sant (fast det verkar ju va det, hon
har pekat ut honom och han har själv anmält sig till polisen..) fan, jag
som älskar Chris Brown...

    
Ett av världens snyggaste par

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha träningsvärken är awful! Ja jag säger då det, dessutom känns det som att den bara blir värre och varje för varje gång jag reser/sätter mig :P Men de e gött, då kämpade vi på bra! Jo läste de där med Chris igår, vet inte riktigt vad jag ska tro... skumt är det. Fan va najs me Hardys, jag ska hålla alla mina tummar och tår och sen är det bäst för dig att du uppdaterar mig ;) PUSS!

2009-02-10 @ 16:54:55
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0