Long time, no see

Ja herregud vad jag har hållt mig upptagen med jobb & allt sådant.
Har inte hunnit skriva på ett tag, sorry för det.

Efter 9,5 timmars jobb igår stod jag inte ut längre. Jobbdagen var inte
slut men jag var tvungen att gå hem ändå. Hade så ont i huvudet så
jag mådde illa. Jävla migränhelvete...
Kom hem vid halv 9, stoppade i mig migränmedicin som fick mig
till att somna djuuupt. Fortfarande migrän idag, tråkigt att man inte
kan göra något när man har en ledig dag.
Lär bli en massa sovande idag bara, hoppas verkligen att jag mår
bättre imorgon för då står både körlektion + jobb på schemat.....



Tråkig uppdatering, jag vet.
Hörs när jag mår bättre.

Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig vännen!

2009-02-23 @ 09:57:24
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0