Kompensation

Ja herrejävlar vad vi kompenserar här :)
Har inte bloggat på 3 dagar och nu helt plötsligt är detta det tredje inlägget idag.
Älskar när det är så vissa dagar att man bara vill skriva hela tiden :) Mycket roligare
än när man har idétorka och får krysta fram ett inlägg då och då bara för sakens
skull. Fast det här kankse inte är så mycket bättre att läsa i alla fall? Kanske
tröttnar när jag har skrivit så pass mkt idag.. Fast äh, skit samma, skriver ju
mycket för min egen skull och idag är en sådan dag där jag behöver få ur mig en
massa skit bara. Så det är så bara :)

Har en dryg dag idag. Är väl på pms-humör skulle jag tro.
Allt är fel och jag vill bara gråta. Kan tänka mig att det finns en del tjejer som
känner igen det humöret som drabbar en då och då, haha.
Drygt som fan är det i alla fall, vill bara att dagen ska va över så att man kan ta
nya tag i morgon, för just nu är allt bara skit. Och då menar jag verkligen allt.
Känner mig ledsen, ensam och jävligt arg.




Något som får mig att le lite just nu är denna bloggen!
Riktigt imponerad av denna härliga tjejen :)

Kommentarer
Postat av: Emma,

Hoppas du är på bättre humör idag :)



:-*

2009-02-03 @ 15:18:16
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0