Ingen körning idag

Träffade Johanna igår efter träningen. Trevligt värre :) Skönt att snacka
med nån med. Är förvirrad som aldrig förr..

Vaknade kvart över 9 imorse av att mobilen ringde.. Det var nån på körskolan
som sa att Tomas hade blivit sjuk, så min körlektion var inställd. Drygt.
Men men, hasade mig upp ändå, fast att det var tidigt för min del :P
Frulle & kaffe i lugn och ro, duschen och nu har jag vatt på City Gross
med Mami :)
Vägde mig imorse och såg att jag hade gått ner igen, så köpte en massa
onyttiga saker som jag ska trycka i mig :D

Eftermiddagens roligheter lär bestå av teori-pluggande.. Johanna kommer
nog hit sen så vi kan sticka till träningen tillsammans (:
Ikväll blir det Core & kanske Body Pump efter det :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Va duktig du är som gick upp ändå! Själv har man skills that kills och försov sig till klockan ett (!) haha. Tänkte att jag kommer till dig vid fem ungefär. PUSS

2009-02-09 @ 14:10:38
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0