Chins

Gick upp klockan 10 idag, slängde i mig en shake och stack ner till gymmet.
Körde på ordentligt i en timme. Mina armar var helt slut efteråt. Kan vara för
att jag provade chins för första gången på flera år! (såna när man hänger
sig i en stolpe och ska dra sig upp.. alltså lyfta hela kroppsvikten.)
Trodde inte att jag skulle klara det, men joodå, starka Josefin här ;)

Har sktiont i ryggen idag, den övre biten. Vet inte om det är som jag har
spännt överkroppen på spinningen, eller om det bara var de obekväma
stolarna igår ? :P Ont gör det i alla fall.

Var ju på årsmöte igår :) hehe. Eftersom att jag är väldigt aktiv i HLMK var
jag ju tvuuungen att gå dit, haha. Nä, men vem tackar nä till gratis mat
liksom? :D inte jag i alla fall!
Var trevligt att träffa H också :)



Didi's födelsedag idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0