E-town

Ska alldeles strax bege mig till Eslöv för att ha körlektion, ska bara sminka
mig & dricka lite kaffe först :) Trevligt nog ville Mami också till Eslöv, så vi
kör dit så kan hon gå runt och kolla lite medans jag har lektion :) Skönt att
slippa ta tåget dit och hem.!
Blir nog att tjata dragläget och kanske även lite backning runt hörn.
Hrm, känns väl inte som om det kommer gå jättebra, men men.
Evigheter sen jag körde sist dessutom.

Sen hinner jag väl hem för att slänga i mig lite mat innan jobbet.




"Om du väntar tills du är säker på att det är rätt,
kommer du förmodligen inte att göra mycket av något "

Kommentarer
Postat av: Emma

Det sista du skrev var mitt i prick,

hoppas det är okej att jag snor det... :-)



:-*

2009-02-26 @ 22:51:44
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0