Wanker

Får panik på internet, knappt irriterande när det kopplar från heeela
tiden ju. Gaah, nåväl, har ändå tid att sitta här mer nu så :)

Ska sminka mig och gå ut med hundarna, sen ska jag bege mig
till jobb och dö eller nåt. Ska jobba typ 12 timmar idag och känner
redan att jag inte riktigt orkar det.. Natalisa är där iaf 11-19 så jag
överlever väl fram till 19 då antar jag. Sandra den jävelen är ledig,
haha :P Njuuuut för oss med :)
Det är i alla fall inte strålande solsken idag, vilket är ett stort plus
när man jobbar. Ser dock inte fram emot att gå till jobb i regnet,
hmm..



Riktig liten wanker du är. Kan du inte bara njuta av att vara iväg
på semester med din flickvän och låta mig vara? Varför hör du
av dig till mig? Du vet att jag inte vill ha med dig att göra, det
trodde jag att du hade fattat efter att jag har ignorerat dig i ett halvår?

Vissa har allvarliga problem alltså,
just leave me alone, will u?

Kommentarer
Postat av: sandra

but the day is over now och imorgon its you and me babe!

2009-08-11 @ 00:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0