Sweet 19

26 augusti idag, och jag är ännu ett år äldre. 19.
Inget särskilt att fylla 19, men bara ett år kvar till systemet ;)
Sen vill jag nog inte bli äldre, haha.

Har spenderat dagen precis så som jag ville. Har mest tatt
det lugnt. Min faster har varit här :) Sen på kvällen kom Julia,
Morgan och Emma hit! Jag & Julia lagade mat för första gången
i det nya köket :) Blev god mat, snack och några glas vin med
de allra bästa ♥ När jag fyllde 18 bodde jag ju i England och
såg inte ens min familj, så därför ville jag bara vara med dem
idag. De betyder så oerhört ♥

Imorgon ska jag & Natalisa hämta ut vår lön och sen sticka
och shoppa, 3e gången inom 4 dagar som jag åker och
shoppar :P hehe.

Sen när jag kommer hem ska jag träffa min Linda♥


Ska nog kolla på en film på min superbra laptop ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du hade en fin dag! And i'm all for the "no older than 20"-thing, haha. Är ert kök färdigt nu? :D Känns som vi inte pratat så mycket på senaste tiden men jag hoppas verkligen vi kan ses snart - både för diverse uppdatering och så jag får se ert nya superkök! :*

2009-08-27 @ 00:21:30
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0