Shopoholic

Lön i torsdags, och det var nog tur så mycket pengar som jag har
spenderat denna veckan, helt galet. Har shoppat för flera tusen,
men det är en av de få saker som gör mig lycklig just nu så då
tycker jag att jag kan få lov att göra det :) haha.
Blev en hyfsad lön också med tanke på att jag jobbade mer än
170 timmar den månaden.

På måndag ska jag tillbaka till jobb och jag har redan världens
ångest. Fy fan. Får ont i magen bara jag tänker på det och så
ska det fan inte vara.. Det ända jag saknar är mina kollegor ;)
haha, ni är bäst!

Rövhål. Jag har kommit på att jag ska jobba på måndag när det
är derby. Fan, fan och fan. MFF-HIF. Åh, får gåshud bara jag tänker
på det, så sjukt härligt. Så måste jag jobba istället :( SUG.


Mm, vilket gott kaffe jag har lagat :) haha, hörs sen :*



så mycket att se fram emot nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0