Update

Tråkigt att jag inte har haft tid att skriva nu när jag har jobbat,
men finns inte så mycket att göra åt det ju. Hoppas att ni
läsare har tålamod och stannar kvar ändå :)
Roligare att skriva när man har många läsare ju!

I måndags innan jobbet stack jag och & mami till Nova,
skulle ju hämta ut min ring :D åh, den är jättefin!!
Blev även lite shopping :P hehe. IGEN. har blivit shopoholic
nu när jag har pengar igen (fast där är ju inte så mkt kvar..)
Blev en svart tröja, BHn på bilden nedan & matchande trosor :)



Sen har jag bara jobbat på som ett djur. Är duktigt sleden..
Jobbade till 5 idag, och nu är jag hos Julia :D ♥

Ska återgå till det goda sällskapet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0