MFF & Ullared

Jag vet, jag vet, jag har gjort det igen. Inte bloggat på evigheter alltså..
Skärpning Josefin!!

Pallar inte dra allt, har ju mest jobbat. Men en del roligheter har hunnits
med också :)
I måndags var jag på premiärmatchen på Swedbank Stadion med Linda,
Jonte, Mini, Johan & Jonas. Grymt trevlig dag som börjades på Lilla Torg
där vi satt i några timmar och drack cider & öl för att värma upp inför matchen
innan vi begav oss till den nya stadion :) Över 23000 pers på plats och
trycket var grymt, precis som det ska va! 3-0 till Malmö blev toppen över
I:et som ett perfekt avslut på dagen :)

På tisdag var det upp och hoppa tidigt som gällde, snarare 05.45, för att
bara klä på sig snabbt och sen kasta sig ut i bilen. Ullared med Mami
och systrarna! Hur bra dag som helst hade vi och det blev en del bra
inköp med :D


Kommentarer
Postat av: lindish

jonte & jonas? haha. PUSS!

2009-04-18 @ 11:09:42
Postat av: Emma

en liten trollunge ;P hahaha. jäkla frilla jag låg inne med!

2009-04-20 @ 16:30:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0