Jävla påskjävel

Ah, två dagars ledighet har nu passerat och guuud så skönt det har varit :)
Har hunnit träffa mina favoriter och njuter av livet.
Hade körlektion idag och det gick bra, så nu har jag fått ny peppning till att
ta tag i körkortet igen! Svårt att få ihop det med jobb bara, men det ska nog
gå hoppas jag :)

Känner hur jag börjar hata påsken dock... Haha, det är bara för att jag ska
jobba hela påskhelgen och vet att det kommer vara galet mycket att göra.
Får ju min belöning med fotbollsmatch & Ullared dagarna efter iaf :D

Nu ska jag återgå till att kolla tatueringar igen, är galet sugen :)
Hörs kanske senare om jag har tråkigt... :P



 

inget torkar fortare än en tår


Kommentarer
Postat av: johanna

Yes mam, inbjudan lär dyka upp i veckan! ;) Inte mycket alls... har tittat på film med mamma och Jacob bara! Själv? PUSS

2009-04-12 @ 22:27:03
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0