älskar fan att åka, men jag hatar ett farväl

ja, det var ju jävligt länge man höll det där med uppdaterandet...... haha
sorry dudes. har vatt hos julia & av nån anledning så ville deras internet inte funka på
två dagar. drygt.

nu är jag i alla fall hemma :) har druckit kaffe med mami & julia idag. skrivit mitt cv och
sökt ett jobb som jag hoppas mycket på. tror det hade kunnat passa perfekt. men ja
det kommer väl inte bli så jävla lätt som jag hade velat.. hålla tummarna kan man iaf!

får nog bli duschen snart, ska träffa min lilla linda-binda senare :) ska bli naaajs!

känns lide tråkigt att skriva i bloggen när den är så jävla ful bara.... haha
får väl ta och fixa det nån dag.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0