Living life!

Ja, fy fan vad jag suger på att blogga då! haha.
varje inlägg kommer börja med "förlååt att jag inte skrivit på länge..." haha.
nåväl, känns väl knappt som om nån läser den längre för jag skriver ju inte tillräckligt ofta,
får försöka att bättra mig! :)

Idag mår jag så jävla bra :) vet inte vad som har hänt, men sitter bara & ler och njuter
av att vara glad! riktigt härligt!

Stör mig mest på dig M. Du tycker synd om dig själv och "hoppas att jag ska va lycklig iaf,
för det är ju det viktigaste"  Du säger att du bara vill träffa mig, när du egentligen bara
vill ha någon hos dig. Sen kan det ju kvitta vem det är, bara du inte är ensam.
Men det bästa av allt är att jag inte ens bryr mig just nu! Jag saknar inte dej ens.
Visst det kommer kankse. Men mår jag bra & är glad just nu ska jag väl ta vara på det?
Jag är 18 år, singel och inget kan stoppa mig från att vara lycklig just nu!
Så jävla härlig känsla
:)


& på fredag är det lussevaka & jag ska till finfina Lindita the Kebabish på förfest.
Längtar som fan :)

Linda tack för att du ringer, snackar, lyssnar på mitt tjat & tårar, skattar med mig,
och finns där för mig som bara en riktig vän gör.
Tiden i England & nu när jag kommit tillbaka har fått mig att inse att jag inte har
uppskattat dig tillräckligt mycket innan. Inte gett dig det du förtjänar som den
trofasta vän du är. Förlåt, jag ska finnas här för dig i med & motgång,
precis som du gjort för mig. Jag älskar dig.



Oj, jag har nog en riktigt känslofylld dag idag :)
Jaja, behövde skriva av mig tror jag!

take care <3

Kommentarer
Postat av: emma

Så jäkla skönt att läsa att du känner dig lycklig :-) Skitglad för din skull !

2008-12-11 @ 02:08:07
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0