jag talar sanning till och med när jag ljuger

sitter & lyssnar på timbuk för tillfället, love it!
tröttnar aldrig på hans musik, sjukt duktig kille.

blev en lugn helg, vilket väl var välbehövligt med tanke på min ekonomi..
galet trött på att vara pank :/
jättetrevligt att träffa linda iaf! massa snack & mys. och stackars lilla linda
hade så ont.. hoppas du mår bättre nu gumman! <3

var i malmö med julia igår & träffade emma. skitmysigt när alla systrarna
var samlade igen. blev en del snack också, känns himla skönt
att vi alltid har varandra <3

sitter hemma & slappar just nu, mami är iväg & shoppar lite :)
pratat med H i typ 45 min, sen bröts det. men han skulle höra av sig
när han har bättre täckning igen. snackade om allt mellan himmel & jord,
inget allvarligt men det är lide skönt ändå. M lyssnade fan aldrig på mig...
nåväl, får väl se vad som händer. just nu är väl allt ganska rörigt bara.

Kommentarer
Postat av: H

hej sötnos. de vet att jag läser varje dag va:) puss

2009-01-25 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0