GH & vin

redan lördagkväll, & jag sitter självklart här och
pimplar vin igen.
får nog ta och lugna ner mig i framtiden innan
man blir alkolist. skämt å sido, som kajan skulle sagt :P

har det i alla fall jättetrevligt,
just nu spelar H gura :) duktig kille den. haha :P
& jag får även sällskap av honom inatt, mys!


träffade johanna på city gross i torsdags, kul att
äntligen ses! får ta tag i att träffas ordentligt snart!
för övrigt saknar jag min linda, & det verkar vara
en hel del hon behöver uppdatera mig om! ;)
min fina epie har jag även messat lite med idag,
ska förhoppningsvis ses innan han åker, den jäveln!


så ja, det är lördag,
jag har gott sällskap,
jag har gott vin i mängder,
& livet bara leker :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh ja, det var roligt att se dig! Får verkligen ta tag i det här, känner att jag behöver en mindre uppdatering om dig och ditt liv ;)

2008-12-27 @ 23:14:48
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0