4e advent

& 3 dagar till julafton!
känns helt sjukt. och lite tråkigt för jag har ingen julkänsla alls :(
jag & julia försökte att få till lite julstämmning genom att baka
lussebullar, men jag dödade jästen så dom blev inte så bra :S hehe.

köpte glögg också & den har vi inte druckit än, så vi får väl försöka
med den och se om det kankse kommer lite julkänslor :)

sista lediga dagen innan jul, haha.
har alla dagar uppbokade sen.
imorn kommer Anna & Nils Emil och bytar julklappar!
ska bli jätteroligt, har ju inte sett honom sen han var ett halvår
gammal och nu är han ju över ett år. söt som socker är han dessutom!
lilljulafton kommer Emma & det blir en massa mys med systrarna!
ska göra lite rocky road och annat gott :)
julafton blir det bara mami, papi, emma, julia & mojje vilket är jävligt
skönt :) hehe. slipper gamlingarna, så vi kan ha roligt tsm bara!
juldagen får man offra sig och träffa farmor, farfar & mormor.
ska väl gå bra det med tror jag faktiskt :)

oj nu blev det lite julkänslor ändå, när man känner att julen är
så nära :) wiii!

nu ska jag nog värma lite glögg tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

tittar på ditt foto lite för jämnan och tycker att du e för jävla söt:)

2009-01-25 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0